poniedziałek, 27 lutego 2012

Nowa blogerka wkroczy na bloga!!!

Cześć wszystkim!!! Na MSP znowu nie ma żadnych nowości :( A na blogu do posta z loterią nadal 0 komentarzy ze zgłoszeniamy :( No trudno pewnie będzie trzeba odwołać loterię :( Przejdźmy do rzeczy. Chodzi mi o to, że na blogu pojawi się nowa blogerka!!! SUPER!!! Jest nią moja przyjaciółka Izak1212  :) Nazwy nie zmienię, bo reklamowałam bloga jak tylko mogłam i dodawałam tam aktualną nazwę Monia-Movie-Star-Planet.blogspot.com . No ale jeśli ja założyłam bloga to chyba moja nazwa użytkownika może być w nazwie ;)  ??? Muszę jeszcze dodać kilka poprawek na bloga i tyle! No to kończę papa!!! A to jeszcze nasze wspólne zdjęcie na MSP ^^ Mam nadzieję, że Iza będzie chciała nadal prowadzić tego bloga... Papa x2!!!

Monia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz