czwartek, 21 marca 2013

48 000 wyświetleń O.o

Hejoo ^-*
Tu Monia. Ale daaawno mnie nie było ;c Nie miałam czasu z Izą prowadzić bloga bo nauka itp.

A więc... Wchodzę na bloga i patrzę na wyświetlenia. 48 000 O.o ja na prawdę nwm jak to się stało, że jest tyle wyświetleń. W pierwszej chwili pomyślałam "Oh good, why... Czyli będę musiała dodać nowego posta... -.- " no i teraz piszę. Trochę się myliłam bo już zapomniałam, że to nawet dobra zabawa. Oczywiście jeszcze lepsza była by gdyby ktoś to czytał. Aż 2 osoby tygodniowo potrafią mi powiedzieć, że mam fajnego bloga a przynajmniej 10 osób że mam fajne filmiki na yt. Tak... Jeden filmik trwa ok 2 min i mówiąc szczerze to wstawianie go na yt zajęło mi dłużej niż go kręcenie -.- A na bloga poświęciłam ponad rok. I postanowiłam, że już nie będę na nim pisać. Ale jak te dwie dobre osóbki napiszą mi że mam fajnego bloga to mnie aż w serduchu ściska i muszę coś napisać ;c takie wyrzuty sumienia.

Postaram się dodawać od czasu do czasu jakieś posty, ale niczego nie obiecuję bo mam strasznie dużo nauki ;( No więc do zobaczenia następnym razem.

Wasza Monia
=(^-^)= Meow

sobota, 29 grudnia 2012

PRZEPRASZAMY :'(

Czeee Kotynieńki ;D
Chciałybyśmy wraz z Monią baaaardzo was przeprosić za nasze rzadkie wpisy, ale mamy teraz tyle zajęć... ;-;. Święta, sylwester i takie tam ;) Posty będziemy dodawać w miarę naszych możliwości Na moviestarplanet nic nowego, jedynie konkursik nowy. Jak wam się podobają ciuchy? Jak dla nas nie ma szału.... ;) Ahhh nie mamy pomysłu co dalej napisać aby nie przynudzać :/.



Do zabaczyska kochani :***
Izak1212 and Monia





niedziela, 16 grudnia 2012

Kalendarz Adwentowy

Siemka! Dawno nas nie było ale dzisiaj chcemy to z Izą nadrobić ;> takk my obie piszemy ^^

Na MSP pojawił się kalendarz adwentowy. Codziennie otwieramy jedno okienko z datą dnia-tak dla niewiedzących >.< Rzeczy w tym roku są ładniejsze niż w zeszłym *.* Chociaż przyznam, że liczyłyśmy na jakieś świąteczne ciuchy :] Trudno...


Do zobaczenia!!
Monia i Iza ;3

niedziela, 25 listopada 2012

Czeeeść ;)

Czeeść ;)
Jak już wspomniała Monia, tak wracam :D Tym razem postaram się nie przynudzać jak to było wcześniej i będę trzymać się jednego a dokładnie MovieStarPlanet ^^. Nie wchodząc miesiąc czasu narobiłam sobie ogroooomnych braków, nie wiem kiedy się z tego wygrzebie ;_: ale będę starała się jak-najszybciej^^.
Dziś niestety niedziela i mój mózg jest zbyt leniwy by coś więcej wypocić hehe :D - więc na tym kończę mój post :). Mam nadzieje że będą wam się podobać moje wpisy... To do zobaczyska w następnym wpisie :**




sobota, 24 listopada 2012

Nowy nagłówek

Cześć! Jak widzicie zmieniłam nagłówek na blogu ;3 Trochę zapomniałam jak dodaje się poświatę ale teraz już wszystko wiem ;D

Więc w tym poście miało być tylko o nagłówku ale przecież nie będę pisać tak bezsensownie krótkich postów :D więc postanowiłam że w innym poście umieszczę info o nagłówku ale nie mogłam znaleźć odpowiedniego tytułu na posta więc w poście o nagłówku będzie trochę więcej niż o nagłówku c;

No więc w każdym razie już przestaję przynudzać i zacznę pisać to co chciałam ;>

Na msp zaczynam już się odnajdywać ^^ Muszę dokupić mnuuuuuustwo nowych ciuchów bo pod tym względem jestem aż za bardzo do tyłu ;) Pomyślę o konkursie albo loterii na bloga bo chyba trochę więcej osób już czyta te moje marne wypociny xd Blog nie jest sławny ale już powoli zaczyna normalnie funkcjonować :3 Dodam jeszcze jedno stare zdjęcie (moje i Izy)

Do zobaczenia potem ;*
Wasza Monia

piątek, 23 listopada 2012

Wracam (wracamy)

Siema! Jejciu... Jak ja tu dawno nie byłam... :D Weszłam na moje konto na yt i znowu nowe komentarze.. weszłam na bloga i też nowe komentarze :3 w końcu na msp i tam tyyyyyle nowych wiadomości i zaproszeń.

mogę powiedzieć wam tylko jedno DZIĘKUJĘ , DZIĘKUJĘ , DZIĘKUJĘ !!!!!!!!!!!!!!!

To dzięki wam mój blog może się rozkręcić ;D Ku mojemu zdziwieniu filmiki na yt przyniosły mi trochę sławy ;) Baaaaaaaaaardzo się cieszę.


W każdym razie jak zauważyliście tytuł dzisiejszego posta głosi: Wracam (wracamy), a wracamy dlatego że najprawdopodobniej Izak1212 (Iza) będzie ze mną prowadzić tego bloga :D No ale muszę ją jeszcze trochę pobłagać xd No więc w każdym razie ja na pewno wracam.

Na MSP się tyle pozmieniało, że już tego wszystkiego nie ogarniam O.O Po prostu szaleństwo! Nie mogę się w tym wszystkim odnaleźć ale coś czuję że te zmiany mi się spodobają :D
No więc teraz kończę tego posta bo jeszcze mi weny na pisanie następnego posta zabraknie :D

Papa!! I do zobaczenia
(znowu) wasza Monia

EDIT: Iza oficjalnie się zgodziła na prowadzenie ze mną bloga :D