środa, 25 kwietnia 2012

Duńskie msp

 Hej! Doszły mnie słuchy, że na Duńskim msp są nowsze rzeczy niż na naszym- Polskim. Od razu postanowiłam to sprawdzić. Myślałam, że to będzie związane z konkursem np. jak my mamy konkurs Metal Madness to oni jakiś nowszy. Myliłam się jednak. Osobom z naszego msp chodziło jednak o wygląd strony. Doszły także nowe levele, do 25. Mi osobiście na stronie przez przypadek wyświetlał się czasami tylko 21 level czyli Niesamowita Movie Star. Bardzo mnie to zaskoczyło. Teraz możemy się jakie zmiany zapewne czekają nas w najbliższej przyszłości ;)

Do widzenia!!! Monia
Posted by Picasa

6 komentarzy:

  1. no teraz mamy my polacy nowe msp tylko szkoda że z opuźnieniem

    OdpowiedzUsuń
  2. Hymm... Czyja wiem jak tam weszłam to wszystko takie same mnie nic nie dziwiło ;c jak by co jestem na msp : Veronia<3 mam 10 lv + VIP

    OdpowiedzUsuń
  3. A to trzeba napisaćswój polski login o hasło? czy coo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie musisz robić drogi anonimie ;3 Wystarczy, że zrobisz sobie nowe konto zaprosisz do znajomych swoje *prawdziwe* konto, cały czas sie wylogowujesz się z żadnego potem tylko razem gracie w gry dla przyjaciół np. Casting i spacjalnie ty wygrywasz i kręcisz kołem i masz kase.

      Usuń
    2. Zresztą miałeś wszystko wytłumaczone w poście..

      Usuń
  4. jak wejść na duńskie msp?

    OdpowiedzUsuń