wtorek, 24 kwietnia 2012

Gwiazdy na MovieStar Planet

 Cześć! Dziś chciałabym dodać kolejny post o tematyce ubrań podobnych do tych co noszą gwiazdy. Z boku widzimy niesamowite podobieństwo między strojem Katy Perry z teledysku Last Friday Night. Kolczyki są identyczne(wystarczyło zmienić kolor) Bluzka także jest niesamowicie podobna do tej z teledysku. Włosy także się zgadzają. Najmniej podobnym elementem jest spódnica :( Niestety innej nie udało mi się znaleźć. Nie mogłam znaleźć kompletnego zdjęcia Katy więc dodałam buty, które moim zdaniem najbardziej pasowały. Strój jest uderzająco podobny do tego w realu. Ja osobiście nie przepadam za takim stylem, ale skoro była okazja na tego posta to trzeba było skorzystać ;)

Do zobaczenia ! Monia
Posted by Picasa

6 komentarzy:

  1. Podobne i to b. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapros do znaj login jowisz kks lech plisssssssdd

      Usuń
  2. Jestem zofik223 zaproś mnie! Mam seki , jjestem aktywna , daje grafy za grafy , robie looki , filmy i zawsze odpisuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jam jest !Ariana!;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszać mnie na msp do znaj.! Nick: Zuzannaaa1720

    OdpowiedzUsuń
  5. super, niesamowicie podobne też nie lubię tego typu stylu, w gazetce MSP, którą sobie w piątek kupiłam przedstawione jest podobieństwo gwiazdy MSP z Zendayi Coleman. Normalnie identyco ;3

    OdpowiedzUsuń