poniedziałek, 2 kwietnia 2012

WITAJCIE!!!

Przepraszam, że wczoraj nie napisałam tego posta :( ale nie miałam czasu, ponieważ poszłam oglądać "Must be the Music Tylko muzyka" ;) Pewnie nie zdąrzę dodać zdjęć ale obiecuję, że je dodam. Jak widzicie dodałam chat ^^ Dzisiał było peeeeeełno zmian na blogu. Kilkanaście razy zmieniałam szablon itp. Do szablonu musiałam dodać nowy chat itd. No więc to był baaardzo pracowity dzień dla mnie ;) Ale teraz zrobię to, co obiecałam wam opowiedzieć:

Przeglądałam blogi o MSP. Na jednym był chat i tak nagle zaczęłam pisać z jakąś dziewczyną. Po jakimś czasie okazało się, że to była właścicielka tego bloga O.O. Myślałam, że to jakaś zwykła MovieStar,ale gdy ją wyszukałam okazało się, że to Mileniczka!!! Tak!!! 20 levelowa Movie!!! I mam ją w znajomych!!! ŁIIIIIII!!!

Papa!!! Już muszę kończyć!!! Więcej nowości jutro!!!
Wasza Monia
 ^.^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz