sobota, 14 kwietnia 2012

Nowy pomysł

Cześć! Przed chwilą wpadłam na nowy pomysł! Moglibyście pisać na mojego maila z MSP i pytać się o rzeczy na MSP, podawać pomysły na konkrsy i posty na bloga. Postanowiłam ten pomysł zrealizować. Już od dzisiaj możecie wymyślać jakie różne konkursy mogłabym zrobić, jakie posty napisać oraz możecie mówić co powinnam zmienić na blogu.


Jak zauważyliście Iza prawdopodobnie wróciła na bloga. Już 1 post ma za sobą. Oczywiście 1 post od powrotu ;) Bardzo się cieszę z powrotu Izy i z tego, że udało mi się wkońcu dodać zdjęcia :] Blog już niedługo troszeczkę się zmieni, ponieważ w postaci mojej i Izy z MSP zaszły pewne zmiany... Ja jeszcze nie dokończyłam stylizować mojej Moviestar, a Iza...? Sama niewiem... Wiem tyle, że postaram się napisać jeszcze 1 posta przed X Facton ^.^

Do zobaczenia :)
Wasza Monia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz