czwartek, 24 maja 2012

Jak kupić ubrania z oferty dla vip?

Hejka! Dziś powiem wam jak kupić ubrania z oferty dla vip czyli np. urodzinowy czy diamentowy vip. 1. Znajdujemy osobę, która taką rzecz posiada. 2. Klikamy na nią a gdy otworzy nam się okienko z tą postacią klikamy "zobacz profil" 3. Gdy wyświetli nam się pełny profil tej osoby stwarzamy dla niej look. 4. Wybieramy ciuch, na którym nam zależy. 5. Gdy już go stworzymy klikamy "kup" 6. Wyświetla nam się okienko sklepu lecz tylko z ciuchamy z looka. Teraz możemy dodać ciuch do listy rzyczeń albo go kupić. 7. Cieszymy się limitowanym ciuchem ;) Mam nadzieję, że instrukcja się wam przyda. Do zobaczenia!!! Wasza Monia :***

19 komentarzy:

  1. YY .. Mi się i tak wyświetlił że to ciuch dla V.I.P. :/ .. A to z tym przechodzeniem na czrny pasek nie działa ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie nie umiesz wychodzić za ten pasek :P Mi za pierwszym razem się udało. Po prostu nic nie umiesz...

      Usuń
    2. 1. No chyba logiczne że najpierw musisz być VIP. Jej chodzi o to żeby jak masz vipa powiedzmy na miesiąc i dostajesz powiedzmy jakiś mebel lub dekorację do pokoju, no nie? A jak kupujesz naprzykład na rok to dostajesz powiedzmy buty i sukienke lub buty i garnitur jak jestes chlopcem, no to tego zazwyczaj w sklepach nie ma .. aż nie skończy się ten pakiet. No to WTEDY jak masz ipa nawet na tydzien whodzisz w profil tej osoby ktora to ma robisz jej look i kupujesz z looka o bosz co za niekumatość -,- .

      2. Jak nie umiesz z tym paskiem to jesteś przeciętny/a

      Usuń
    3. No właśni mi też się za pierwszym razem udało :) Jak chcecie to mnie zapraszajcie nazywam się Maciek pl 2 . :))

      Usuń
  2. Bo chodzi o to że te ciuchy z oferty dla vip czyli z karty podarunkowej. Jak ktoś z twoich znajomych kupi sobie np oferte na 1 miesiąc i tam jest np czapka to możesz sprawdzić czy można go kupić czy nie. Tej sukienki i ja nie mogłam kupić ale taką jedną czapkę mogłam

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak trzeba być vip bo się nie da :'(

    OdpowiedzUsuń
  4. a mi się wyświetla"Niestety sukienke usunięto z sklepu"

    OdpowiedzUsuń
  5. Achaa spk.pisze z tabletu:-) heh

    OdpowiedzUsuń
  6. Ode mnie mozecie kupic c.iuchy z ,,kowbojskiej,, oferty

    OdpowiedzUsuń
  7. Aha, spoko. Kocham twój blog, Monia!Zaproś mnie. Jestem !Ariana!

    OdpowiedzUsuń
  8. nie można już tego kupić bo msp zostało ulepszone

    OdpowiedzUsuń
  9. to chyba wiadome że dla vip.... nwm czy nerdsy są dla vip. ale sprawdze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tiaaa...nie lepiej vipka kupić? i mieć kase i wgl....xD ja mam :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Geniusze...nie można tg kupić bo to unikat! Z sercami na noge też tak jest otworzy się w looku można dodać na liste ale (tego serca) już tam nie będzie! Tak samo jest z sukienką po prostu kasy wam nie zabierze.

    OdpowiedzUsuń
  12. chodzi jak kupić je bez VIP mądralo

    OdpowiedzUsuń
  13. Dokładnie, najlepszą opcją są zawsze opcje Vip :) Twój blog jest niesamowity, tak samo dobry jak KimKim.pl - uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi sie udało kupić bo mam VIP na tydzień, ale zwykłego -_-

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak tylko obejrzę film sprawdzę czy to naprawdę działa... Pozdro ;3

    OdpowiedzUsuń