czwartek, 31 maja 2012

MSP App

Hej!
Na msp pojawiła się nowa możliwość zainstalowania aplikacji MSP App w swoim telefonie! Możecie wtedy wchodzić na msp i zarabiać fame oraz sc, które będą wpływały na wasze prawdziwe konto na msp. Jest to sposób na nudę np. w szkole podczas długiej przerwy ;P . Ja pewnie nie będę mogła mieć tego na telefonie bo nie mam takiego modelu. Mam dotykowy LG ale jaki, to ja już wam nie powiem bo kompletnie się nie znam na takich sprawach! (jkbc to taki fajny czarny dotykowy z dużym ekranem, napisem LG na dole i 3 przyciskami na dole "kwardacik menu, połącz i rozłącz ale nie zielone i czerwone te niby telefoniki ;P)

Ok. to teraz przejdźmy do rzeczy... Aplikacja jest przydatna jak np. jedziesz na wycieszkę albo na wieś gdzie nie ma internetu :)

Teraz dodam zdjęcie z forum, gdzie pisała jakaś albo jakiś moderator. On opowiadał o tej całej aplikacji ale mi się nie chce tego przepisywać to dodam zdjęcie ;P


Dodam też zdjęcie logo tej aplikacji

Do zobaczenia! Monia ^-^


5 komentarzy:

  1. ale supcio monia dzieki za rady np jak chodzic w grach, wchodzenie za pasek w chandromach ,jak szybko zarobic kaske itd jeszcze raz dzieki

    OdpowiedzUsuń
  2. DZIĘKI ci Monika za rady w tej sprawie Ale nam jak pobrać tą aplikacje map możesz mi podać. Jak ją pobrać pliska =):D:P;):):P:];-):-):-D:-P:-]<3=D=P=]

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nowego bloga i co zatkał kakało

    OdpowiedzUsuń