sobota, 14 kwietnia 2012

Trik na MSP- Wchodzenie za pasek w chatroomach

 Witajcie! Tak jak mówiłam w poprzednim poście podam wam instrukcję o wchodzeniu za pasek w chatroomach. Oto ona:


1. Wchodzimy do swojego pokoju.
2. Wchodzimy do dowolnego chatu. Ja akurat na tym zdjęciu jestem w kawiarni.
3. Przyciskasz spację i przytrzymując klikasz myszką na swój nick, który pojawia się pod twoją Moviestan na chacie i przeciągasz tek jakby ten nick aż na pasek startu.
Moviestar odruchowo wchodzi za czarny pasek chatu.
4. Teraz cieszymy się umiejętnością wchodzenia za czarny
pasek na chacie ;)



Mam nadzieję, że posty o trikach wam się podobają :) Nie na
wszystkich blogach można taki post znaleźć.
Do zobaczenia! Wasza Monia
Posted by Picasa

28 komentarzy:

  1. całkiem spoko ale powinnaś zrobić też o darmowym vipie lub jak namuwić kogoś żeby ci kupił itp na duńskim MovieStarPlanet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja nie umiem tego zrobic zapros mnie do przyjaciol w msp DRACULKAXD

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. no nie da się próbowałam ale nic z tego nwm?? na msp nazywam sie ♥April♥ ale nie da sie mnie narazie zapraszać bo skończył mi sie vip i mam przez to za dużo znajomych :D

      Usuń
    2. Da się. Próbowałam trzymacie spacje i przeciągacie nick.

      Usuń
  3. Nom pomóżcie!Ja musze wiedziec jak inaczej niz przez gry,filmy,arty i look zdobywa sie fame!Na MSP-kopeciaXD

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi czasami wychodzi czemu ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Super informacja

    OdpowiedzUsuń
  6. Ok...Przyda się ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. to wiem ja troche inaczej wchodziłam ale ani tak można wejść

    OdpowiedzUsuń
  8. super!!! Spróbuje tak

    OdpowiedzUsuń
  9. DZIAŁA!!!! Jestem Honeyka123 zapraszać

    OdpowiedzUsuń
  10. haha kto by o tym nie wiedział ... a weź zrób cos takiego o darmowym vipie o.o

    OdpowiedzUsuń
  11. Działa, a ten kto sądzi że się nie da to nie ma racji. A na MSP jestem MorelowaMorelka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi nie działa jak cos na mps nazywam się martyna i pep.. ale miałam vip i mam za dużo znaj 579

    OdpowiedzUsuń
  13. Super trik. Mnie nauczyła raz w moim pokoju przyjaciółka z MSP więc już wiem ale wcześniej nie mogłam tego pojąć, a nigdzie gdzie szukałam nie było tak prostego wytłumaczenia jak np. u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. a masz jakieś konto do oddania z 5 lub 6 lvl

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzienki tobie sie wkońcu dowiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super da się, zrób coś z darmowym vipem!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja to zrobiłam XD Trzeba próbować bo nie za każdym razem się udaje

    OdpowiedzUsuń