sobota, 14 kwietnia 2012

Sposób na kasę na MSP

Witajcie!!! W tym poście chciałam wam pokazać kilka sposobów na kasę. Jest ich zaledwie kilka... :( Oto one:

1. (najprostrzy) Kupujesz sobie Vipa albo samą kasę ;)
2. Chodzisz po chat roomach, rozwiązujesz quizy i zbierasz kasę w woreczkach
3. Klikasz w zakładki "Highscores" na MSP, wybierasz zwierzaki, odwiedzasz wszystkie po kolei i opiekujesz się nimi (czyli klikasz na nie a jak się pojawia czerwone serduszko nad nimi to na nie klikasz) za takiego 1 zwierzaczka dostajesz od 1 do 3 SC. Może i wydaje się mało, ale tym sposobem zarabia się najszybciej i najlepiej.
4. Wchodzisz do gier a jak wygrasz to zarabiasz najwięcej fame i możesz zakręcić kołem fortuny.
5. Oglądasz filmy. Najszybciej 10 sek. a znaleźć je możesz wchodząc na forum i w konkursy i filmy.

Wasza kochana Monia

61 komentarzy:

  1. a podetrzesz mi pupke???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O.o ? Nie ogarniam Cię...

      Usuń
    2. jak możesz pisać takie rzeczy....ona pomaga a ty co?

      Usuń
    3. Nic nie mówię

      Usuń
    4. Wcale nie . Ona tylko pomaga . Spójrz na siebie Debilu

      Usuń
    5. haaha tak

      Usuń
    6. dziwaki
      ;-)

      Usuń
    7. debil
      ona pomaga a ty: podetrzesz mi pupkę -_-

      Usuń
    8. VIP na MovieStarPlanet DLA KAŻDEGO - TUTAJ JEST (KLIKNIJ) P O L E C A M :3

      Usuń
  2. Ale chamy z was, ona pomaga, a wy jeszce piszecie takie popieprzone teksty, pedały z Was!

    OdpowiedzUsuń
  3. dzieki za pomoc ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak sie kupuje sama kase ? ;) Nigdy tego nie widzialam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. no tyle to ja wiem sama

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam do mnie na moją stronkę


    http://movie-s-p.blogspot.com/p/hacki.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sposoby :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak wykupić SC jak wyskakuje mi Vip

    OdpowiedzUsuń
  9. THX tobie ja na msp jestem slodka123215

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na MSP jestem wikikoniara8
    Zapraszam na www.mojastadnina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Poprostu sa debile na msp i to kometuja

    OdpowiedzUsuń
  12. wiem otym kofam twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś można było kupić same sc ale teraz jest tylko VIP!... i w dodatku podrożał :( moje konto to Milka67

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepiej zarabia się gdy tworzy sie 12sek. z kupiontm tłam wtedy za 10 oglądnięć na jednym ja zarabiam prawie 300sc ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. hehehe...Ja jestem Mynx...zapraszajcie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super sposób na mpsjestem Sweet2017 zapraszajcie

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam was dziewczyny.Super looki.Jakie macie loginy?Proszę powiecie. Pozdro dla moviestarplanet graczy!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. POMOCY! Mój tata jest bardzo surowy i ciężko go przekonać żeby odblokował MSP. A ja gram na starym badziewiu, które ładuje MSP 2 godziny. Pomużcie, proszę o pomoc.


    Ktoś Anonimowy.

    PS. Proszę, o szybką pomoc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, ja mam laptopa. Grałam na Mozilli Firefox i mi się ścinało. No to weszłam na Google Chrome. I tam było bez lagów.

      Usuń
  19. Fajne sposoby, tylko ich malo i sa znane : (

    OdpowiedzUsuń
  20. ja na msp mam nazwę neatria$ i martina6$ zapraszajcie

    OdpowiedzUsuń
  21. Cześć:) może wy mi pomożecie:p
    Chodzi o to ,że ggdy wejdę na msp(sora za podwójne g:D)ładuje mi się do 95% a dalej ani rusz!!! Masiakra!!!przez to już od 2 tygodni nie jestem na msp!!! Może wy mi coś poradzicie??? tak apropo to na obcych stronach msp(obcych*-zagranicznych np. zamiast pl wpisuje się com i jest angielskie msp)też tak jest:( smutno mi:b może pomożecie? może wiecie? bo ja już do tego nie mam ggłowy:'(pozdro! zapraszać na msp Olka@#$%&

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz zbyt wolną i słabą przeglądarkę/komputer? :d MSP bardzo się zacina i przez to może Ci wtedy nie wchodzić. Niestety nie wiem jak pomóc, chociaż może już jest po fakcie..?

      Usuń
  22. jak to z tymi zwierzakami ich sie nie da wcisnąć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie!! ale to trzeba kliknąć na właściciel,potem na pokuj i opier klikasz na zwierzaka dostajesz 3 (2-1) sc marne ze tak malo ;p

      Usuń
  23. Super sposoby, szkoda tylko, że już o nich wiedziałam, ale to nic ;)
    Ilość SC za klikanie na serduszko czyjegoś zwierzaka zależy od poziomu zwierzaka jeśli ktoś nie wie a jest ciekawy, sama zauważyłam to raczej niedawno. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. :) Ja na msp to 1Directionerka<3Lou, zapraszajcie, pliskam ;) :P Heh ...

    OdpowiedzUsuń
  25. wolno się zarabia

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzięx za podpowiedzi ;) Ale można też zrobić drugie konto i oglądnąć nim sobie wszystkie filmy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. dzięki za pomoc

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak kupić samą kase co? Może być powiedziała a nie gadasz bez szczegółów po co masz bloga skoro nie piszesz konkretów:)

    OdpowiedzUsuń
  29. zapraszam na moje seki nazywam się kocia123123

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne. Zapraszajcie mnie do znaj. Mój nick to Aga 123%.
    I można tez zarabiać grając w gry.

    OdpowiedzUsuń
  31. No spoko. A i pozdrawiam. Na MovieStarPlanet nazywam się Julia90301. Zapraszajcie! Jeszcze raz pozdawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. A przeruchamy sie?????????????????

    OdpowiedzUsuń
  33. dzięki monia pomogło i to bardzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Część wszystkim! Jestem ALIANA GRANDE jestem na MSP!
      -musicie mnie zanieść!

      Hi! My name is ALIANA GRANDE I like MST!

      Usuń
  34. A jest coś o Bara bara??!!♡��

    OdpowiedzUsuń
  35. ja mam 6 zwierzaków w ogrodzie i dużo seków na msp nazywam sie pawcio123421

    OdpowiedzUsuń