niedziela, 27 maja 2012

Jak szybko zarobić SC i fame???

Hej!
Dzisiaj powiem wam jak szybko zarobić fame i kasę =] To bardzo prosty sposób.

1. Logujesz się na swoim koncie.
2. Włączasz 2 kartę w internecie. (Najczęściej jest to taki "+" na górze)
3. W 2 karcie zakładasz nowe konto na msp ale nie wylogowujesz się ze swojego /tego prawdziwego/
4. Zapraszasz siebie do znajomych.
5. Po kolei wykonujesz punkt "2", "3" i "4" jakieś 4 razy !PAMIĘTAJ NIE WYLOGOWUJ SIĘ Z ŻADNEGO KONTA!
6. Kiedy już zdążysz wszystko zrobić,na którymś koncie urządzasz "grę dla przyjaciół" i po kolei na kontach akceptujesz zaproszenie.
7. Wygrywasz wszystkie rundy na swoim koncie. Ja osobiście polecam grę w zwariowane karty. Wybierasz wtedy tylko tą kartę która jest twoja ;)


Powodzenia i miłego zarabiania ;)
Wasza Monia


Jeśli coś jest niejasne to piszcie do mnie na msp ;) Papapapa!

31 komentarzy:

  1. 1.Wchodzisz na msp.
    2.Dajesz na ustawienia, klikasz zmień email i zmieniasz na the_producent@wp.pl.
    3.Wylogowywujesz się czekasz 5-10min. MAX ,
    4.Zaloguj się i masz:
    VIP na rok, celebryta, jury albo judge, 50,000sc, i wybierasz sobie lvl :)
    NAPRAWDE DZIAŁA ! SPRÓBUJ SAM/SAMA , JA TAK ZROBIŁAM I JESTEM ZADOWOLONA ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DO Animowowego z 16 lipca 2012r.!!
      Postanowiłam sprawdzić tego twoje vip itp swoim dodatkowym kontem którego nie potrzebuje!Właśnie je dostałaś i zmieniłaś chasło!Łyknęłaś haczyk!To konto z 0 lvl ;P

      Usuń
    2. to co napisał anonimowy to klamstwo!!!
      chce ci konto zabrać!!!

      Usuń
    3. No niewiem

      Usuń
    4. jak chcecie vipa to piszcie do ad.mina login i hasło na maila msp.diamond@onet.eu ja tak zrobiłem i miałem vipa przez 1 dzień 5 diamond i 1000sc, tylko to działa tylko raz na jednym koncie i jak mój kolega miał 2 level to mu odpisał że da mu vipa jak bedzie miał 3 level

      Usuń
    5. wow dzięki mam vipa ;p

      Usuń
    6. Nie wierzcie Anonimowemu ona chce wam ukraść konta! Ona założyła ten e-mail i jak zmienicie na jej e-mail ona będzie miała wasze konta! Ona kłamie -,-

      Usuń
    7. wiadomo że nie ma żadnego sposobu na zdobycie vip. trzeba go normalnie kupić. no chyba że na takiej innej stronie punkty zbierasz i wymieniasz na vipa. żaden sposob z e-mailem nie działa

      Usuń
    8. Anonimowy 4 października 2013 20:58 ja wpisałam i to ma ktoś przeczytać


      Usuń
    9. On kłamie sprawdziłam na zapasowym koncie i mi ukradł ! ! H*j !

      Usuń
    10. Powiem tak... On kłamie sama przetestowałam na koncie z 0 lvl. On weszedł na poczte i po prostu jak nie powiem kto weszedł na konto i zmienił hasło. Chciałam was ostrzec że nie ma nic takiego jak darmowy vip... Jakieś kody czy co to oszustwo... Widzę że zamiast dobrze się bawić to ludzie wolą mieć wysokie lvl, vipy , dużo ubrań. Sama mam konto na msp ale nie zwracam uwagi na lvl czy coś tylko na dobrą zabawę...

      PS. Przetestowałam tego e-maila dla was 😉

      Dziękuję że to przeczytaliście 😘👌

      Usuń
  2. Same złodzieje na msp !! Ale ludzie niektórzy głupi nie są

    OdpowiedzUsuń
  3. Celebryta jest od min. 100 znajomych VIP...

    OdpowiedzUsuń
  4. Idioci, idioci wszędzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ja nie lubie hakerów na msp

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem zadowolona z efektöw . Zaprosicie?? Jestem Kasiulka1Malinka1

    OdpowiedzUsuń
  7. Elo ja mam 10 kont msp zaproscie do znaj vipa jowisz kks lech

    OdpowiedzUsuń
  8. Do: Tych co mówią, o Darmowym VIPie. Wszyscy mówią, że jeśli chcę być VIP na rok, tydzień czy miesiąc to wystarczy zmienić swój E-Mail na jakiś tam inny. Nie wierzcie takim ludziom. To NIE jest prawda. Oni w ten sposób chcą ukraść wasze konta! Zmienią konta i co? Konto z [Na przykład!] 15 Levelem przepadło! Jeśli chcecie być VIP to musicie go zwyczajnue wykupić za prawdziwe pieniądze. Koniec xD Mam wielką nadzieję, że dość pomogłam. I jeszcze raz: Nie można stać się VIP za darmo! Bayu! (:

    OdpowiedzUsuń
  9. Ludzie z tymi darmowymi ViPami (niby)Kradną konta zalozylam 2 konnto zmienilam ten adres e-mail i czekałam chyba z 20 min na drugi dzien wchodze konta nie mam a nie chce stracic mojego z 15 levelem ci co podali na swoich prawdziwych kontach współczuje im za stracenie konta :/jak chcesz vip kup sobie vip zwykły vip super lub vip Elite chyba lepiej kupic a nie stracic konto na którym tyle czasu siedzzieliscie zeby wbic level co?PZDR Wesełego jajka! jak cos jestem modnisia201615 małych lvl nie przyjmuje

    OdpowiedzUsuń
  10. https://www.youtube.com/watch?v=lnN1EwL_73k
    Tu też macie pokazane jak szybko zarobić ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Darmowy vip idtnieje. Ale tylko można wygrać do w konkursach które organizuje MSP. Czyli tych co są co tydzień. Na MSP nazywam się 1szymon102. Napisz do mnie jak chcesz wiedzieć więcej.
    Mspcuum^^-1szymon102-moviestarplanet.blogspot.com moj blog. Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. Fuck jack tu Ludzie pisza -..- niema darmowego vipa!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam na mojego bloga o msp przygody-z-moviestarplanet.blogspot.com
    Na blogu jest post o tym, że szukam UNIKATÓW!!! Jeśli masz jakiś do oddania, który jest tam pokazany, to możesz duuuuuużooooo zarobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Darmowy vip nie istnieje! Ludzie nie wiezcie im! XD

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wierzcie w tych co piszą o darmowym VIP! Wiecie jak zdobyć darmowego? Darmowy VIP istnieje można go zdobyć tak: 1.kupujemy gazetke o msp (z roku który jest)
    2.tam mamy napisane kody na VIP itp.
    ja miałam VIP dzięki tej gazetce msp!
    I też morzemy zdobyć darmowego VIP tak:
    Jak mamy przyjaciela VIP to on nam go da
    Albo sobie kupimy najlepszy jest Elite VIP na 3 miesiące pozdrawiam na msp jestem DIMP

    OdpowiedzUsuń
  16. Kody i hacki tylko policja.....i więzienie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurde dlaczego ciągle dawacie te hacki i kody chcecie ukraść komuś konto na moviestarplanet tak?! zwariowaliście! a propo stuczki to dzienki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mogę robić darmowe VIPy bez maila i hasła ale po maju XD
    Zapraszać na: izusia cool
    niskich levelów nie przyjmę :P

    OdpowiedzUsuń