sobota, 26 maja 2012

Konkurs HIPSTER

Hej na MSP w czwartek pojawił się nowy konkurs Hipster. Niektóre ubrania są fajne. Mi najbardziej spodobały się okulary :] Już je kupiłam :> Chciałabym kupić więcej nowych animek :c W sklepie z ciuchami wszystko co mi się podoba kupiłam więc zostały mi tylko animki. Jeśli o konkursowe animki podoba mi się 1 ale tylko tak troszeczkę. Moim zdaniem mogli się bardziej postarać z tym konkursem >.< Ja już chcę czwartkuuu! A tak awogóle to w piątek jest 1 czerwca !! Jupii. Nie chodzi mi o to, że dzień dziecka bo w mojej szkole będzie jakiś głupi festyn ale przynajmniej nauczyciele nie będą pytać :) CHodzi mi oto, że już będzie CZERWIEC. Miesiąc wyczekiwany przezemnie od początku roku szkolnego :# A za kilka tygodni WA-KA-CJE !!! ;> Ok too teraz zdjęcie konkursu
Byee :** Idę oglądać z siostrą X FAKTOR albo Alvin i Wiewiórki 3 Wasza Monia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz