sobota, 24 listopada 2012

Nowy nagłówek

Cześć! Jak widzicie zmieniłam nagłówek na blogu ;3 Trochę zapomniałam jak dodaje się poświatę ale teraz już wszystko wiem ;D

Więc w tym poście miało być tylko o nagłówku ale przecież nie będę pisać tak bezsensownie krótkich postów :D więc postanowiłam że w innym poście umieszczę info o nagłówku ale nie mogłam znaleźć odpowiedniego tytułu na posta więc w poście o nagłówku będzie trochę więcej niż o nagłówku c;

No więc w każdym razie już przestaję przynudzać i zacznę pisać to co chciałam ;>

Na msp zaczynam już się odnajdywać ^^ Muszę dokupić mnuuuuuustwo nowych ciuchów bo pod tym względem jestem aż za bardzo do tyłu ;) Pomyślę o konkursie albo loterii na bloga bo chyba trochę więcej osób już czyta te moje marne wypociny xd Blog nie jest sławny ale już powoli zaczyna normalnie funkcjonować :3 Dodam jeszcze jedno stare zdjęcie (moje i Izy)

Do zobaczenia potem ;*
Wasza Monia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz