wtorek, 28 lutego 2012

Tik-tak-tik-tak

Tik tak tik tak tik tak... Zegar bije... Jutro już 29 Luty... Jeśli do jutra 16.00 nie będzie minimum 10 komentarzy pod postem z loterią, to będę musiała ją odwołać :( ... Wydaje mi się, żę nikt nie czyta mojego bloga... Mam ocenę 2 rewelacyjny i 1 beznadziejny :( Co mam zrobiś żeby blog stał się "sławny"??? Reklamuję go gdzie tylko można... Ale to nie działa!!! Po co rozpaczać... Nie przejmuję się już... Bloga i tak prowadzę tylko dla siebie bo nikt go nie czyta... A na MSP nuuuudyyyy...

PS. Iza napisz swojego 1 posta :) Prosimy!!! ^^

1 komentarz:

  1. Mi się twój blog podoba po prostu jest super na większości blogów dodają wpis 1 raz w tygodniu a ty to co innego i zapraszam cie na mojego bloga
    moviestarplanet-msp-nowinki.blogspot.co masz super bloga

    OdpowiedzUsuń