poniedziałek, 3 września 2012

Witaj szkoło...

Cześć!

Jak tam wasze samopoczucie? Ja już po rozpoczęciu... 1 gimnazjum... Szczerze mówiąc to te wakacje minęły mi za szybko :( Prawie całe przesiedziałam u babci z przymusu, ale i tak było extra c: Zdążyłam kupić kilkanaście ciuchów i... 2 animki :c No ale teraz zbieram na 3 ;)
W każdym razie muszę pomyśleć nad konkursem albo loterią na blogu z okazji rozpoczęcia roku szkolnego.

Właśnie sobie pomyślałam, że w czwartek będzie pewnie fajny konkurs o tematyce szkolnej na msp :] Już nie mogę się doczekać. Szkoda tylko, że w czwartek będę mieć 7 lekcji a on 2 półrocza 8. Zresztą prawie codziennie będę mieć 7 godzin oprócz piątku bo wtedy mam 6 :c

Wy też macie tyle godzin?
Papatki :* Wasza Monia

2 komentarze:

  1. monia nie przejmoj sie ja tez mam tyle godzin czyli 7 jestem twoja fanka odwiedzam różne blogi ale stwierdzam że twoj jest naj naj naj najfaniejszy ze wszystkich jak już wsponiłam możliwe że jestesmy w tym saamym wieku bo urodziłam sie 25 listopada i tazmiałam urodziny we iedziele i jeszcze jedno twoje komentarze wcale nie sa nudne kocham twoj blog

    OdpowiedzUsuń
  2. sory za błedy

    OdpowiedzUsuń