niedziela, 11 marca 2012

Hej! Dodałam zdjęcie :)

Cześć wszystkim! Niestety nie mogłam dodać zdjęcia, więc dodałam najładniejsze zdjęcie profilowe jakie miałam ;) Chciałam żeby blog był bardziej kolorowy ponieważ od kilku dni nie można dodawać zdjęć i pozostaje tylko szaro-bury tekst :( Postanowiłam więc dodać zdjęcie mojego ukochanego pieska- Reksia :) Jak wam się podoba??? Przejdźmy do rzeczy. Na MSP doszły nowe ciuchy. Ja już przygotowałam ich zdjęcia żeby je dodać na bloga, ale niestety coś się zepsuło i nie mogłam :( Jak już wszystko było dobrze i mogłyśmy dodawać kilka zdjęć w każdym poście. Kilkudniowa przerwa i wszystko runęło w gruzach :(
Ale się nie poddam! Będę kombinować, jak tylko się będzie dało! Nie martwcie się -o ile kto kolwiek czyta naszego bloga- nie poddamy się :)

Wasza Monia

1 komentarz: