sobota, 31 marca 2012

Wielki powrót :)

Cześć wszystkim!!! Dziś zmieniłam trochę wygląd bloga. Zmiany są niewielkie ;) Ja i Iza zmieniłyśmy się duuuuuuuuuuuuuuużo na MSP więc nie wypadało, aby na blogu było inaczej :) Postanowiłam wrócić do prowadzenia bloga, choć wiem, że PRAWIE nikt go nie czyta. Julaczek098 jest chyba wyjątkiem ;) Dzięki ci julaczek098 !!! Nie mam pojęcia czy Iza wróci... Może jeśli ktoś zacznie czytać bloga...

NOWOŚCI:
1.Pojawił się nowy konkurs, ale chyba nie zdołam dodać zdjęcia :(
2.Ja z Izą kupiłyśmy sobie boonie. (ale na naszym zdjęciu widać tylko mojego, bo nie mogłam zrobić zdjęcie booniemu Izy :( )
3. Nie wiem czy wiecie, że nowe ciuchy są dodawane zawsze co czwartek, ale ta wiadomość jest tylko dla tych którzy na MSP nie są od dawna.

Wasza Monia ^.^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz