środa, 6 czerwca 2012

Ananase odchodzi???

Hej! Dzisiaj dodam post o AnanaseQ

Czy AnanaseQ odchodzi?
Z tego co się wyczytałam to tak.Napisała "Odchodzę bo- nie zamierzam się srać z ludźmi którzy nie potrafią docenić osiągnięć innych i widzą tylko złe strony tego że ktoś się postarał."
Nie chcę być wścibska, ale chyba już każdy na msp o tym wie. Ja osobiście ją rozumiem, bo gdyby mi wypisywali różne niemiłe rzeczy i w internecie było by pełno bzdur o mnie to raczej też zostawiłabym tą grę. Co prawda, to tylko gra i nie powinno się przejmować takimi rzeczami. Mówiąc szczerze nie zazdroszczę jej popularności ponieważ na forum często są tematy typu " lubisz ananaseQ? " albo " wy też nie cierpicie ananaseQ? ". Mnie chyba by to mogło bardzo zaboleć. Nie wiem za co niektórzy tak nienawidzą ananase. Może zazdroszczą jej tego wysokiego levelu i sławy? Ja nie widzę powodu do zazdrości ponieważ msp to tylko gra, nie mówię oczywiście, że nie chciałabym mieć 25 lvl jak ananase ;]
Ja nigdy nie poznałam ananase i nie mam za co jej "nienawidzić". Co prawda nie mam powodów za które mogę ją lubić ale to już inna sprawa ;] Tak naprawdę to współczuje. Sława czasami nie jest piękna i ananase za pewne się o tym przekonała. Na jej przykładzie (i na przykładzie wielu innych osób) może my wywnioskować, że popularność na swoje wady, oraz zalety.


Do zobaczenia!!! Wasza Monia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz