sobota, 16 czerwca 2012

Loteria

Hej!

Postanowiłam zrobić loterię. Jest tam napisane ile osób może dostać któryś z prezentów. Każda osoba coś dostanie. To prawdziwa okazja bo mało osób czyta bloga! Jeśli zgłosi się 1 osoba i tak dostanie prezent.
ABY SIĘ ZGŁOSIĆ WYSTARCZY NAPISAĆ W KOMENTARZU POD TYM POSTEM, ŻE SIĘ ZGŁASZASZ I MUSISZ PODAĆ NAZWĘ SWOJEJ MOVIE NP. "Zgłaszam się a mój nick to Monia" itp.


Mam nadzieję, że loteria wam się spodoba i, że zgłosi się parę osób ;) Do zobaczonka!

Wasza Monia


5 komentarzy:

  1. zgłaszam sie mój nick to marysiaa. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam sie Asiaa_15

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się mój nick to Izak1212

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się mój nick to ...kolorowa..
    Najbardziej bym chciała tą pierwszą sukienkę <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam sie mój nick to SuperGirl 5

    OdpowiedzUsuń