niedziela, 24 czerwca 2012

Opóźnienia z loterią

Cześć!

Wiem, że długo mnie nie było i wystąpiły ogromne opóźnienia z wysłaniem nagród z loterii :c . Niestety w środę nie starczyło mi czasu na uzbieranie sc na ciuchy, a w czwartek nie mogłam bo od razu po szkole pojechałam z klasą do leśniczówki (na taką jakby wycieczkę). Powrót był planowany po 21 ale wróciliśmy trochę wcześniej bo była burza :/ ale i tak nie miałam czasu żeby zajrzeć na msp i bloga. Jak pech, to pech, bo w piątek coś mi się zrobiło z komputerem i nie mogłam nic zrobić. Na szczęście dzisiaj już jest naprawiony i przed chwilą wysłałam wszystkim obiecany prezent :>

BAAAAAAARDZO PRZEPRASZAM.


Mam nadzieję, że nikt nie jest na mnie aż tak bardzo zły :/



Wasza Monia :)


1 komentarz:

  1. Ty sie zawsze spozniasz z postami loteriami i ciagle przepraszasz ! Nie czytam tego bloga!!!

    OdpowiedzUsuń